WELKOM BIJ ADEMWIJZER

Pariatur nulla minim deserunt elit, eu. Exercitation incididunt esse ea cillum ut. Officia consequat deserunt ea. In aute laboris ea deserunt. Quis cillum sed ad labore magna.
Nulla reprehenderit pariatur mollit commodo in. Nostrud minim do in aliquip aliqua. Cupidatat et sit nisi. Id Duis incididunt minim. Ullamco ut pariatur ipsum.Pariatur nulla minim deserunt elit, eu. Exercitation incididunt esse ea cillum ut. Officia consequat deserunt ea. In aute laboris ea deserunt. Quis cillum sed ad labore magna.
Nulla reprehenderit pariatur mollit commodo in. Nostrud minim do in aliquip aliqua. Cu

Direct de ademtest doen?

Doe de dest

'Ademhaling als medicijn'

Over de rol van ademhaling en stress(gedrag) bij gezondheidsproblemen

door Marc en Mathilde Scheffer

BESTELLees meer

Inventariseer je gezondheidsklachten

door je gezondheidsklachten te inventariseren ……..

De specialisten op het gebied van gezonde ademhaling en stress­bestendigheid

We verzor­gen individu­ele trai­nin­gen afge­stemd op de persoon. Dat kan in onze praktijk of via Skype, FaceTime of een ander online plat­form. Online trai­nin­gen hebben de­zelfde kwali­teit en resul­taten. Uitge­breide onder­­steuning met audio- en video­mate­riaal.

What we can help you achieve

drs. Marc Scheffer, Buteyko adem- en stresscoach, Mindfulness trainer (lid VMBN Cat.1). | 0570-676878  | 06-17019068 | marc@ademwijzer.nl
Mathilde Scheffer,  Body Stress Release Practitionar, MatriX coaching en Buteyko adem- en stresscoach.  | 06-28399355 | mathilde@ademwijzer.nl

RESULTATEN ADEMWIJZER TRAINING

  • Verhoogde zuurstofopname in de organen, spieren en hersenen waardoor deze beter functioneren
  • Een hormoonhuishouding die meer in balans is (o.a. stabieler gemoed, minder last van PMS of overgangsklachten).
  • Beter functionerend maag- darmstelsel
  • Meer energie
  • Minder snel en minder lang ziek
  • Sneller herstel na inspanning
  • Beter bestand tegen fysieke, mentale en emotionele stress
  • Betere nachtrust en makkelijker in- en doorslapen en uitgeruster wakker worden
  • Afname of verdwijnen van (chronische) klachten
  • Afbouw van onnodige medicatie -in overleg met de arts
Upload your ideas to Salient

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and texts

Watch the magic happen

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and texts

Enjoy your increased revenue

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and texts

A wonderful serenity has taken possession of my entire soul, like these sweet mornings of spring which I enjoy with my whole heart.

Introduction Video — 30 seconds

Upload your ideas to Salient

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and texts

Watch video tutorials

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and texts

Watch the magic happen

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and texts

Enjoy your increased revenue

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and texts

A wonderful serenity has taken possession of my entire soul, like these sweet mornings of spring which I enjoy with my whole heart.

Introduction Video — 30 seconds

Adem je gezond? Doe de test!

Zit rechtop op een stoel en adem een minuutje rustig door je neus. Knijp na een normale, rustige uitademing je neus dicht en kijk op de secondewijzer. Kijk opnieuw op de secondewijzer zodra je aandrang voelt om weer te ademen en laat je neus los. Je kunt je ademhaling misschien wel langer stoppen dan deze eerste aandrang, maar dan moet je na afloop een of meer keren dieper dan normaal ademen. Als dit zo is, wacht dan een paar minuten en test weer. De uitslagen kunnen wat uit elkaar lopen, maar bijna nooit veel meer dan 5 seconden.

  • Resultaat tussen 5 en 15 seconden: je ademhalingsvolume en stressniveau zijn veel te groot en kunnen tot zeer ernstige gezondheidsproblemen leiden.
  • Resultaat tussen 15 en 25 seconden: je ademhalingsvolume en stressniveau zijn te groot en kunnen tot ernstige gezondheidsproblemen leiden.
  • Resultaat tussen 25 en 35 seconden: je ademhaling en stressniveau zijn redelijk goed, maar verbetering wordt toch aanbevolen.
  • Resultaat vanaf 40 seconden: je hebt een gezond ademvolume en lage stressniveaus. Het toepassen van deze training kan preventief werken in tijden van stress.
Lees meer

Leraren

Wat wij voor leraren kunnen betekenen

Piloten

Wat wij voor piloten kunnen betekenen

Kantoorwerkers

Lorem Ipsum

Trein machinisten

Lorem Ipsum

INVENTARISEER JE GEZONDHEIDSKLACHTEN